Skip to content

18 Comments

  1. Konen
    tirsdag 21. august, 2012 @ 09:41

    Det må være Kaspers tur til at udfylde formularer. Du skal jo skrive speciale!

    Reply

  2. Nadia
    tirsdag 21. august, 2012 @ 09:44

    Problemet er jo lidt, at det kun er mig, der har fået stjålet noget. Kasper aner jo ikke, hvad det har kostet, hvornår det er købt eller noget andet i den retning :(

    Reply

  3. Elisabeth
    tirsdag 21. august, 2012 @ 10:59

    SKIFT SELSKAB!!!! – det der virker sQ for kompliceret!!Jeg ringede bare ind til mit, og gav dem police nummer, reference nr. og sendte en scannet mail med alle bon'er i…? og vupti færdig, det tog 10 min.

    Reply

  4. Cecilie L.
    tirsdag 21. august, 2012 @ 12:34

    Og I er sikker på, at det er det rigtige selskab I har fat i? ;)Jeg drømte i nat, at vi fik indbrud (nok inspireret af dig). Tyvene havde taget alt i stuen, og på en måde var det meget rart, at alt rodet også var væk…Ej, jeg håber I snart får styr på det hele, og at du snart kommer til at føle dig tryg i lejligheden igen. Det er en hård omgang, og så lige mens du færdiggør speciale :/

    Reply

  5. Caro Hessner
    tirsdag 21. august, 2012 @ 13:18

    Det var sgu da pisse irriterende! Håber i finder en løsning!

    Reply

  6. Nadia
    tirsdag 21. august, 2012 @ 19:16

    Under skybruddet sidste år gik det bare så fint med dem, så ellers har jeg været meget tilfreds.Men ja, det virker unødigt kompliceret!

    Reply

  7. Nadia
    tirsdag 21. august, 2012 @ 19:17

    Ja, det er egentlig det værste. Hvis det absolut skal tage så lang tid, kunne det så ikke gøres EFTER jeg havde afleveret? Suk…Synes nu 'vores' tyv rodede mere end han stjal. Faktisk rodede han helt vildt!

    Reply

  8. Nadia
    tirsdag 21. august, 2012 @ 19:17

    Jo tak. Det må jo gå i orden på et eller andet tidspunkt.

    Reply

  9. Madammen
    tirsdag 21. august, 2012 @ 21:40

    Undskyld jeg spørger, men har I Top DK? For det der minder helt vildt om deres håndtering de 2 gange, hvor jeg har skulle bruge dem. Bliver bare nødt til at vide, om det er sådan hos dem eller om det er sådan hos andre selskaber også. (Og hvis dine + mine erfaringer begge er med Top DK, så er det jo 100% og en troværdig undersøgelse.)

    Reply

  10. Malene Estrebillo Hansen
    tirsdag 21. august, 2012 @ 21:58

    Hej Nadja! Har brugt hele min dag på at læse din fantastiske blog igennem! Elsker tegningerne og dine hverdagshistorier – og har løbende sendt enkelte af dine indlæg til min kæreste, og vi er hermed blevet enige om at vi minder uhyggeligt meget om jer :-DVil fremover følge dig med glæde!Hilsen Malene :-)

    Reply

  11. Nadia
    tirsdag 21. august, 2012 @ 22:20

    Ja, vores erfaringer udgør helt klart et bredt grundlag at konkludere ud fra :D Men nej, jeg har Tryg gennem IDA. Jeg har ellers været glad nok for det, men altså, det her er godt nok belastende!

    Reply

  12. Nadia
    tirsdag 21. august, 2012 @ 22:24

    Hej Malene – tusind tak (TAKtaktak) for din søde kommentar! Jeg sidder stadig på specialekontoret og arbejder, og så er det altså dejligt at høre sådan noget. Man kommer lige at i lidt bedre humør!

    Reply

  13. Gry
    onsdag 22. august, 2012 @ 00:33

    Kære Nadia.Jeg håber det lykkes for jer – i min verden er tyveri og svindel for over 16.000 kr ikke noget politiet vil bruge tid på og her en måned senere har jeg stadig ikke hørt fra forsikringen… tager lige en dag mere i telefonen i morgen. Håber der er mere held ved det ovre i 'indkantsdanmark'.Alt det bedste karma til jer – det er ikke rart at have haft uventede gæster af den slags.

    Reply

  14. Janni Pedersen
    onsdag 22. august, 2012 @ 22:38

    Nååå jeg var nok blevet mobset hvis de bad mig udfylde de papirer igen om alle de ting I har fået stjålet. Jeg havde nok pænt bedt dem om at finde papirerne i stedet for. I betaler dem for at have styr på tingene. Skru bidsen på bette gravhund ;)

    Reply

  15. Nadia
    torsdag 23. august, 2012 @ 21:59

    Ej hvor ubehageligt! Måske er der den forskel, at det københavnske politi har sat ekstra midler af til indbrud? Men det er da virkelig underligt, at forsikringsselskabet ikke har svaret!

    Reply

  16. Nadia
    torsdag 23. august, 2012 @ 22:00

    Faktisk nåede jeg ikke rigtig andet end at brokke mig her og på Twitter, så ringede Tryg mig op og fiksede alting. Det var sgu meget rart!

    Reply

  17. Gry
    fredag 24. august, 2012 @ 00:42

    forsikringen har endeligt svaret – tough luck, det er ikke dækket – til gengæld krediterer Telia noget af beløbet så det 'kun' er knap 9 kg jeg hænger på.Dejlig at læse at dit forsikringsbøvl blev ordnet nemt og fikst :O)

    Reply

  18. Nadia
    fredag 24. august, 2012 @ 14:26

    Det er jeg ked af at høre! Det er godt nok mange penge, der ikke bliver dækket!

    Reply

Skriv et svar til Nadia Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *