Den bedste afskedsgave!
Lige siden Kasper vendte hjem fra Californien med en særlig blød og dejlig sweater, har vi haft en kamp om, hvem der er den retmæssige ejer, og om brugsretten nødvendigvis tilfalder denne.
Heldigvis er Kasper en meget sød og betænksom kæreste, der har forstået, at 3 måneders arbejde i Dresden ikke kan finde sted uden passende bestikkelse:
Nu mangler jeg bare at lokke ham til at gå med den inden han tager afsted, så den kommer til at dufte helt rigtigt…









