Hvordan går det så med ph.d.-stillingen?
Det kommer helt an på, hvilken dag du spørger.




Nogle dage kan det godt blive lidt tungt.


De dage er jeg ekstra glad for, jeg har søde venner, der er i samme situation.
Det kommer helt an på, hvilken dag du spørger.




Nogle dage kan det godt blive lidt tungt.


De dage er jeg ekstra glad for, jeg har søde venner, der er i samme situation.
Jeg har efterhånden fået brugt en del timer sammen med mit wacom board, og jeg kan ikke sige andet, end at jeg elsker det. Det er blevet så meget nemmere at lave flotte figurer til rapporter og powerpoint-præsentationer.
Altså mest af alt har jeg bare tegnet neuroner. Neuroner i immunfarvede snit jeg har lavet, neuroner for dummies, neuroner med ansigter, neuroner… alle steder.

…
Ja… Jeg ved det godt.
Tro mig, det er en velafprøvet model.