søndag 24. juni, 2012 Har brugt min weekend således: 6 Slanget ind i Kasper men samtidig i fuld gang med eksamenslæsningen. Desværre slap han fra mig hen ad eftermiddagen og er nu på vej mod Dresden igen. Er det tarveligt at håbe på, hans fly bliver aflyst..?
onsdag 20. juni, 2012 Jeg fortryder! Hvor trykker man henne? 10 I dag valgte jeg åbenbart at fejre løbeturen med at æde en kæmpe pose blandet slik… Hvem sagde “spildt arbejde”? Idiot…
tirsdag 19. juni, 2012 Det lykkedes! 18 (Det skete én gang, men nu kan jeg ikke lade være med at være en smule utilfreds med mig selv…)
søndag 17. juni, 2012 Demotiveret 4 (Helt ærligt? Jeg havde en virkelig god dag i laboratoriet, og jeg fik så fine resultater, at jeg følte mig helt høj af lykke bagefter. Det er kun eksamenslæsningen jeg hader. Men det forpester så også hele min aften…)