Hvis du går ind i et vilkårligt, valassorteret supermarked, vil du inden for de første 3 minutter have fundet mindst 15 slags pesto at vælge mellem.
Hvis intentionen med at gå derind derimod var at købe en helt almindelig, æblesmagende cider, kan du lige så godt bukke dig frem over og få det overstået med det samme.
Hvis det en dag rent faktisk skal lykkes for mig, at give Kasper et bedre indtryk af mine kolleger, kræver det selvfølgelig, at mine kolleger begynder at samarbejde med mig…
Det kræver også, at Kasper holder op med komme hjem kl. 3 om natten – ædru.
Året hvor jeg rejste konstant. Otte ture på otte måneder blev det til: Jeg nåede at besøge San Diego, Los Angeles, London, Kyoto, Hiroshima, Tokyo, Les Diablerets, Stockholm, Bern og Prag.
Den sidste rejse var en weekendtur til Malmø, men stadig…
Det har været helt vanvittigt vidunderligt, men har også føjet en ny dimension af 1st world problems til mit liv.
Ud over at have været noget forsømt i sommerperioden, crashede serveren og det meste af indholdet forsvandt. Jeg har nu lært, hvor vigtigt det er at tage backup af HELE sin blog.
Året, hvor mit ph.d.-studie gav mig en større mavepuster. Mit arbejde er noget af det vigtigste i mit liv, og så rammer en nedtur bare ekstra hårdt.
Jeg kan godt blive lidt dramatisk i den slags situationer…
Heldigvis var 2013 også året, hvor jeg endelig fik gode og brugbare resultater, og dermed kom oven på igen.
Da Kasper forsvarede sin ph.d.-afhandling i biofysik. Han er min egen, søde yndlingsnørd!
Som nogen af jer måske ved, har jeg haft et “mindre” problem med bloggen siden oktober. Kort fortalt crashede serveren, alt indhold forsvandt og serverfolkene var så søde at slette min backup, da vi bad om den. Nu bliver bloggen genopbygget lige så langsomt, ud fra en backup vi har fra engang marts. Alle kommentarer er blevet slettet, det samme er teksten i de nyeste blogindlæg, men tegningerne er heldigvis reddet.
Der er stadigvæk mange ting, der skal sættes i stand herinde, men den gode nyhed er, at jeg trods alt kan begynde at blogge igen.