Uncategorized
Planen for i dag: Kage
Hvor mange kan man mon nå at få med? Og går man så glip af al hyggen eller hvad?
Hvis du ikke allerede har gættet det, skal jeg hjem til Sif og nyde godt af hendes konditorlørdag-koncept. Det kan kun blive fantastisk!
Igen i dag
Det er ret svært at tage sig sammen til at skrive speciale, når man derhjemme har radio, avis og sol ind gennem skråvinduer. Pludselig er man 2 – 3 timer om at gøre sig klar om morgenen.
Og da man endelig tog sig sammen og bestemte sig for at cykle hen på kontoret, kom man i tanke om, at man da lige kunne tegne til et blogindlæg først…









