Uncategorized
Roskildeevaluering: Koncertplanen
Nej, jeg gider ikke gå i deltaljer med musikprogrammet. Jeg er der ikke kun for musikken, så jeg prøver bare at få det bedste ud af de koncerter, der nu engang er til rådighed. Hvis jeg altså kan overskue at gå op på festivalpladsen.
Der er dog en tydelig fejl ved deres koncertplan, som jeg simpelthen bliver nødt til at pointere. Underligt nok husker jeg det ikke som et problem de andre år?
Det må være noget nyt de har indført…
Af samme grund gik jeg glip af Mew (der spillede klokken 1:30). Sur smiley!
Roskildeevaluering: Brødre
Det bliver lidt for meget at tegne alt om Roskilde Festival, så de næste par dage, vil jeg dele det ud i bidder. Så må vi se, hvor meget jeg når igennem.
De får den gladeste smiley:
Hanne alene hjemme
I anledningen af mit fravær her på bloggen (/Roskilde Festival), har min roommate Hanne lavet et gæsteindlæg!
Jeg har godt nok ikke talt mine piller, men jeg håber på, det ikke helt er sådan dagen i dag kommer til at forløbe…
















