Del 7: Teenagetid
Efter et par akavede og mislykkedes forsøg på at passe ind, gjorde jeg alt hvad jeg kunne for at distancere mig fra resten af pigerne i den nye klasse. Jeg anskaffede mig poset, hippieagtigt og hjemmesyet tøj, hørte Steppeulvene, brændte røgelse af og tegnede peacetegn på alting.
Min familie var fulde af gode råd om min fremtid i den periode. De råd bed ikke rigtig på hippie-Nadia.
Hippie-Nadia ville være yderst skuffet over at vide, at jeg snart er færdiguddannet farmaceut og bor sammen med en lægesøn, der i øvrigt er uddannet civilingeniør…
Det er egentlig også lidt uhyggeligt, så god jeg har været til opfylde min onkel og stedfars drømme!














