Del 14: Alt godt har en ende
Det gjaldt også for kollegielivet. Da dem jeg kendte fra køkkenet efterhånden begyndte at flytte ud, flyttede der nye studerende ind. En del af dem havde en lidt alternativt fortolkning af begrebet “hensyn”. Hensyn var ikke det, man skulle tage over for andre – hensyn var mere en slags overbærenhed, man skulle udvise overfor dem.
Da disse teenagere, der havde en del uforløste forældreoprørskomplekser, flyttede ind, indså jeg, at det var på tide jeg flyttede ud. Sådan sluttede en ellers fantastisk periode af mit liv.
Efter at have brugt hvad der føltes som 100 år på at finde en lejlighed, flyttede Kasper og jeg sammen på Østerbro. Der bor jeg endnu – og så er I vist up to date med alt det vigtige, der er sket i mit liv.
Jeg håber ikke, det har været for kedeligt – men uanset hvad vender den almindelige “HverdagsNadia” tilbage i morgen, endnu engang på dagbogsform. Vi ses!













