Uncategorized
Sommerferie og huspasning
Jeg har haft lidt problemer med at skulle skrive om min ferie. Der skete jo ingenting! Vi slappede bare af, fik nogle venner på besøg og sådan.
Men når jeg tænker efter, så havde ferien alligevel det hele.
Der var afslapning og hygge i sommersolen:
Der var frygt:
Der var heltemod:
Der var kamp:
Der var underholdning:
Der var succes:
Der var god mad:
Rigtig meget mad:
Og så var der kærlighed:
… rigtig meget kærlighed.
De svære valg her i livet
Der er selvfølgelig enkelte… problemer… ved at skifte til farvelægning på computer. Som f.eks. Kaspers farve. Helt fra starten valgte jeg at tegne ham som en bordeaux, nuttet bjørn. Sådan ser han ud på alle mine tegninger, altså dem der ligger herhjemme på mit skrivebord. Desværre er det som om scanneren har modarbejdet mig lidt, hvorfor de fleste af jer kender ham som “den lyserøde bjørn”.
Kasper har stadig ikke tilgivet mig.
Jeg har selvfølgelig mulighed for at give ham oprejsning, eftersom jeg alligevel skal til at ændre på farverne. På den anden side… Det er da for sent at lave om på nu, ikke? Ellers er der jo ingen, der kan kende ham igen.
Endelig hjemme!
Selvom det har været en fantastisk hyggelig ferie, så er der altså noget helt særligt over bare at smide sig i sin egen seng, når man kommer hjem igen.
Jeg har allerede planlagt en lille tegnet gennemgang af ferien, men det må vente lidt. Nu vil jeg bare nyde, at jeg kan slappe af i min egen sofa.
Imens kan I jo kigge lidt på tegningen ovenfor. Jeg er hamrende træt af at farvelægge med farveblyanter, for det er ret tidskrævende. Nu har jeg forsøgt mig med et tegneprogram – tegningen er dog stadig lavet med kuglepen og scannet ind. Det skal nok finpudses lidt, men hvor er det dog dejlig nemt!





















