Ja, jeg har jo ikke selv råd, såøh…
Bare ignorer Kasper og betragt dette som en opfordring!
…
Åh, det nytter jo ikke noget. Selv hvis jeg begyndte at sende mails ud til forskellige firmaer, ville ingen reagere. Hvem vil have sin spritnye og moderne smartphone tegnet i poterne på en gravhund?
Det kunne være man i stedet skulle prøve en anden taktik…
Så krydser jeg fingre for, de er er blevet rigere til oktober.






















