Hvorfor Nadia, hvorfor?
Jeg kom i et anfald af dårlig samvittighed til at tilmelde mig en yoga-time i fitnesscenteret i dag. På trods af mine muskler stadig straffer mig for sidste omgang holdtræning dernede.
Jeg har aldrig prøvet det før, men jeg har en utrolig ufleksibel krop og et anstrengt forhold til spiritualisme, så jeg forventer ikke ligefrem at nyde det.

Men så kan man jo lade være med at give sin indre Jesper Fårekylling næring allerede ved morgenbordet.
Jeg mener… Hvad er odds’ene for, jeg var endt til yogatræning, hvis jeg havde skiftet vafler og flødeis ud med sund speltgrød fra Irma?











