Jeg er ked af det
… men der er ingen kreativitet tilbage i mig i dag. Der er kun plads til eksamenspanik, der især er opstået af, jeg ikke har været til mundtlig eksamen med karakterer og det hele, siden jeg gik i gymnasiet (bachelorforsvar tæller ikke rigtig). Jeg har på fornemmelsen, at selvsikkerhed og en nonchalant attitude ikke bringer mig så langt i dag, som det gjorde dengang.
Den første der foreslår, at jeg bare skal forestille mig min lærer i undertøj, vil blive straffet.











